Ingatlanok
Szolgáltatásaink
Rólunk
Kapcsolat
HU EN
Hívjon minket!
vagy
Használja paraméterezhető keresőnket
Kiadó Eladó
m2

Megújult az ikonikus belvárosi Telenor üzlet, közösségi irodaként is működik

Vissza
Megújult az ikonikus belvárosi Telenor üzlet, közösségi irodaként is működik

Díjnyertes hazai építészcsapat álmodta újra a teret.

A Telenor megbízására egy díjnyertes hazai építészcsapat, a Pyxis Nautica álmodta újra a mobiltársaság belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben „open working space”-ként, azaz közösségi irodaként is működik majd. A teljesen megújult helyszín az elmúlt negyedszázadban ikonikussá vált a cég történetében, hiszen 1994-ben az Astorián nyílt meg a vállalat első önálló üzlete, ami máig a legnagyobb alapterülettel rendelkezik a Telenor üzlethálózatában.

A még a koronavírus-korlátozások előtt bezárt, és a veszélyhelyzet feloldására már megújult belvárosi üzlet teljesen új külsővel nyitotta ki kapuit. Az átépítés eredményeként egy egyedülálló tér jött létre, amelyet amellett, hogy egy kávézó hangulatvilágát idézi, mégis high-tech megoldásokkal ruháztak fel.

Újratervezés: fókuszban az ügyfélélmény

Fontos szempont volt a természettudatos szemlélet megvalósítása, valamint az ügyfélélmény növelése. Bár az online ügyintézés a járványügyi veszélyhelyzet alatt a korábbinál is elterjedtebbé vált, a személyes kontaktus továbbra is fontos maradt az ügyfelek számára. A Telenornál az üzletek forgalmának 90%-a néhány hét alatt visszaállt a korlátozások előtti időszakéra.

„Az ügyfélkiszolgálás szerepe évek óta fontos stratégiai terület a Telenor számára, ezért az üzlet átalakításakor az egyik legfontosabb szempont az ügyfélélmény növelése volt. De ugyanennyire fontos az értékesítési élmény is. Ha az üzletben dolgozó kollégák számára motiválóak a körülmények és a feltételek, akkor az erősen hat az ügyfeleinkre is. Az üzlet számos új funkcióját ennek szellemében alkottuk meg” – mondta el Oláh Gábor, a Telenor Magyarország lakossági értékesítési igazgatója.

A nagy újratervezés feladatát az idén az ’Év Belsőépítész Cége’ címet elnyerő, fiatal hazai cég, a Pyxis Nautica csapata nyerte el és vett részt a megvalósításban. A csapat a korábbi 180 négyzetméteres ügyfélteret a teljes üzlettérből 276 négyzetméteresre bővítette, és a természetközeliség jegyében a világos teret élő növényekkel, zöldfallal, fa felületekkel és részben újrahasznosított bútorokkal tervezte meg.

„A koncepciónk lényege az volt, hogy a betérő ügyfelek egy rideg, steril iroda helyett egy barátságos kávéházi miliőben érezhessék magukat. Hatalmas teret kaptunk a kibontakozásra, hiszen a Telenor a back office területet is az ügyfelek rendelkezésére bocsátotta” – mondta Monori László, a Pyxis Nautica építésziroda társalapítója. „A hangulat kedvéért és az izgalmas részletképzési lehetőségek miatt nyír rétegelt lemezt használtunk a falakon, és a bútorok is ebből készültek. A nyír réteglemezek puhítják az elegáns, kissé hűvös antracit felületeket. Fontos a sok növény, valamint a növényvilágító lámpák pasztell színei, amelyektől a végeredmény letisztult és környezettudatos” – tette hozzá Monori László.

A klasszikus IT megoldások – mint például a digitális sorszámhúzó – mellett számos, az üzlettérben zajló eseményeket értelmező megoldás került bevezetésre. A megújult eszközökkel például nyomon követhető, hogy melyik kiállított telefon vagy tablet mennyire népszerű a látogatók körében, az üzlet melyik területén töltik a várakozási időt, látogatásuk célja ügyintézés, vagy csak érdeklődés, tájékozódás. A modern megoldások célja, hogy az így kinyerhető, anonim adatok alapján még magasabb színvonalon lehessen kiszolgálni az ügyfeleket.

Telkó-élmény mellett közösségi iroda

Az üzlethelyiség terét nem csupán a designban, hanem funkcióját tekintve is átalakították: nem egyszerű értékesítési pont, hanem közösségi irodaként is funkcionál, ahol a közösségi irodák mintájára bárki foglalhat magának akár egy asztalnyi területet vagy a három tárgyalóhelyiség valamelyikét. A Telenor megoldása azonban egy gyors, „on-the-go” megoldásra, és nem a hosszabb tartózkodásra sarkall. A szolgáltatás részeként nemcsak „asztalt és széket” kapnak a vendégek, hanem az ideiglenes irodai munkához minden egyéb infrastruktúrát, áramvételi lehetőséget és díjmentes szélessávú Hipernet-elérést is.

Ezzel a lépéssel a Telenor kilép a telekommunikációs cég hagyományos kereteiből, hogy egy teljesen új piacon nyújtson új, alternatív megoldást. Az egész világon egyre elterjedtebbek az open working office-ok, vagyis azok a terek, ahol a napjaink digitálisan független munkavállalói, vállalkozói dolgozhatnak. A Telenor Astoria-üzletben előzetes regisztrációval bárki foglalhat majd magának íróasztalt maximum három órára, így a belvárosban két találkozó között is hasznosan töltheti az idejét, folytathatja online végezhető munkáját, felkészülését.

A Telenor Astoria számokban:

  • 4200 méter elektromos kábel
  • 402 négyzetméter rétegelt lemez
  • több mint 200 növény, 14 négyzetméter növényfal
  • 21 kijelző
  • részben újrahasznosítható székek és teljesen újrahasznosítható kaspók

Az üzletről készült timelapse videó itt elérhető: https://youtu.be/5kj4jbcJ8p4

Forrás: http://blog.iroda.hu/irodapiaci-blog/megjult-az-ikonikus-belvrosi-telenor-zlet-kzssgi-irodaknt-is-mkdik/137954

Vissza