Cégünk 20 éve ipari, kereskedelmi és iroda ingatlanok kezelésével, hasznosításával, bérbeadásával és értékesítésével foglalkozik országszerte. FirstClean környezetbarát takarítás üzletágunk prémium minőségű takarítást végez hazai és nemzetközi vállalatoknak. Csapatunk erősítésére keressük új kollégánkat Székesfehérváron mielőbbi kezdéssel, első lépésben részmunkaidőben, majd későbbiekben akár teljes munkaidőben.
Adminisztrációs munkatárs
Milyen feladataid lesznek?
- az iroda napi munkájának folyamatos biztosítása
- telefonos és e-mailes kommunikáció bonyolítása
- irodafenntartással kapcsolatos teendők ellátása
- telephelyekkel történő napi koordináció
- irodai adminisztráció: asszisztencia a szerződéseknél, kimutatások készítése
- könyvelési és bérszámfejtési adatok egyeztetése a külsős könyvelő irodával
- teljesítésigazolások készítése, leltár-, és készletadminisztráció
- ügyfelekkel történő kapcsolattartás
Az álláshoz tartozó elvárások:
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
- középfokú végzettség
- rugalmas, kiegyensúlyozott személyiség
- megbízható, precíz, munkájára igényes
- kiváló kommunikációs készség
- kiemelkedő helyzetmegoldó és szervező készség
- önálló munkavégzésre való képesség
- B kategóriás vezetői engedély
Előnyök:
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- angol nyelvismeret minimum alapfokú szinten
Amit kínálunk:
- laptop, céges telefon
- megbízható, stabil kisvállalati környezet
- komplex, érdekes feladatok
- hosszú távú, biztos munkahely
- szakmai fejlődési lehetőség
- igényes munkakörnyezet
Kapcsolat:
A jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével, az office@firstclean.hu email címünkre várjuk.
#wearehiring #allashirdetes #reszmunkaido